Dag 3 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Asså ska jag va helt ärlig så ändrar jag mig hela tiden. Jag har liksom absolut ingen aning. Ena veckan vill jag bli stylist och klä o sminka folk och sen andra veckan vill jag typ bli polis, vill va som dom i wallander eller beck.

Brukar även skämta om att jag vill bli hollywoodfru, visst de skulle inte sitta fel. Pia (min ridlärare) sa ju tillomed att hon trodde jag skulle bli hemma fruX) Får väl se om de blir sant?

Men eftersom jag verkligen inte har nån aning om vad jag vill jobba med så kommer de bli en bred linie så jag har längre tid att bestämma mig.

Men innan jag blir stor och ska jobba ska jag hinna med att resa mycket och jag tänker nog bo i New York några månader också. Älskar den staden även fast jag inte äns vart där. Kan ju säga att jag kommer flytta till stockholm, det är iallafall nåt jag vet. Jag är en storstadstjej, helt klart!

stylist?


Polis?


Eller kanske ridande polis?
eller bara ett kontorsjobb.
Fast vem vet, jag kanske är nya Maria Montazami?
 Tror mina kompisar skulle kunna se mig i den rollenX)


Bilder tagna från google, tar bort direkt om de inte är ok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0