dör så snygg!

Asså jag provade den här grymt snygga västen igår på Glada Hästen. Den satt som en smäck och är grymt snygg! Vill lätt ha den!
Det är oxå bra att man kan ha den åt båda hållen. Man kan lixom välja färg efter humöret, svart en dyster dag och rosa en glad dag,haha!

Men tyvärr så kostar den ju en hel del..Så jag undrar om det är värt det? Vad tycker ni? För det tråkiga med KL är ju att det har blivit så dålig kvalitet, och då känns det kanske ovärt att köpa en väst för nästan 2000 spänn?!
Hjälp mig, beslusångest!


Visst är den snygg? Ger så mycket kärlek till KINGSLAND!!


Kommentarer
Postat av: Sara - hamreryttarna

Haha jag provade den i fredags när jag va där med pappa o han ville att jag skulle ha den xD

2011-10-01 @ 22:21:41
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: vendela ! :D

jag har en KL i svart med röd dragkedja , dom är lätt värt pengarna , älskar min haha (A) <3

2011-10-02 @ 22:46:18
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0