Glada hästen i spiltan.

Vid 11 åkte jag till glada hästen eftersom dom hade sån där dag. Skulle köpa vita ridbyxor men efter ett snack med kompisarna kom jag fram till att vänta tills jag tävlar mycke, asså jag har redan ett par men gillar dom liksom inte eftersom dom bara har en sömm i rumpan. Men då tänkte jag ist att jag skulle köpa ny kingsland tröja men fanns ingen jag gillar så då tänkte att jag köper nya vanliga ridbyxor men alla jag ville ha fanns det inte rätt stolek. Så jag åkte till hamre ist för att bara kolla och då såg jag de.... Som jag letat! Kommer inlägg om de senare:)

Vart kvar i stallet en stund, kolla när Alex red. Säger bara hahaX)
nu ska jag städa lite!
Hörs snart! /elin


Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a - Hamreryttarna

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2011-10-01 @ 23:34:30
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0