godnatt typ.

Ska väl träna lite till på engelskan sen ska jag väl dejta Jan blund.

Jag måste erkänna en sak, jag är alltid så otaggad att stå funktionär (till både tävlingar och P&J)
men när jag väl står där så älskar jag de! urmysigt att bara stå där och kolla in hästarna och bara ta de lugnt. Eller på tävlingar är de väl inte så lugnt men de kan va mysigt ändå, BARA DET INTE ÄR KALLT!  Dör lite då och för det måsta brukar jag säga att jag inte kan va funktionär på vintern(a)

Men igår iallafall såg jag VÄRLDENS finaste häst!! Den va 4år och va en riktig 'elinhäst'. Det bästa eller kanske värsta är att den va till salu. Asså om jag nu skulle få köpa häst skulle jag slå till direkt men nu...när jag inte får blir jag bara arg...eller kanske inte arg men irriterad, för jag vill liksom ha den så myckeX)

Bara det att tiden inte räcker till...får alltid det svaret och jag vet att de är sant. Skolan är otroligt viktig och eftersom jag inte är tillräckligt duktig så kommer jag aldrig kunna leva på ridningen heller:( även fast de skulle va sjukt kul:) Men nu går skolan före och när jag går ut gymnasie kanske en häst införskaffas:) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0