moore love!

I love you not because you are perfect, but because you are so perfect for me.

Jag har tänkt på en sak länge! Tänk så mycket kärlek man ger till sitt djur! Ger man sin häst sitt hjärta så får man hela hästen tillbaka! En häst är inget djur för mig, eller jo det är klart det är! Men det blir lixom mer som en bästa vän! Och jag struntar i vad dom andra tycker om min häst! För musse är helt perfect för mig!


Fast ibland tror jag tyvärr att man måste påminna sig själv om att hästar är ett djur, tragist, men så är det tyvärr!

Men som sagt! Jag har gett hela mitt hjärta till munsboro justin och jag får hela hästen + en allra bästa vän tillbaka! I love you so much musse!


en bild säger mer än 1000 ord!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0