ridpasset!

Hade ted och det var hoppning. Jag vill ha en revanch från i osdag så jag va sjukt taggad!
Bara de att ted va inte de, kunde inte ta i tygen för 5 öre, vara bara att tänka fram, fram och åter igen fram!
För ni som inte vet de så brukar ted ställa sig på mitten och vägra gå! asså han står bara där och skiter i allt, jag har provat allt men inget funkar! Han gör så när han tycker de blir jobbigt, när han bara liksom är sur och typ på pay and jumper då alla rider olika och de är massa nya hästar typ. Jobbigt men ser fram emot att förbättras med han, han är ju trots allt unghäst.

Iallafall lyckades jag få fram han lagom tills vi skulle börja hoppa. Vi hoppa på kvartliniena. Gick faktiskt bra!

I slutet satt vi ihop allt till en bana de va typ så att man börja hoppa ett hinder på kvartliniena sen över på en ganska liten volt nere vid andra kortsidan. Sen väd över ridbanan och byta varv och sen lika dant från andra hållet. Svårt att förklara och är för lat för att rita en bildXD men jag gillar mycket mer övningarna på torsdagar! Sjukt svåra och lärorika tillskilnad från tisdagar, känns som man är förmånga för att hinna saker. På tidag är vi typ 14st och på torsdagar typ 6st.


HAHA, älskar ellis min!!!!<3
Har ingen ny bild på ted så känns helt ovärt så de får bli denna fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0