sista

Ja och dethär inlägget får avsluta dagen!

Vad tycker ni om uppdateringen idag? ska vi fortsätta såhär jag och Elin?!

Men iaf så mår jag bättre idag och i morgon ska jag kanske få rida ♥ wiee! Men iaf så ska jag och mamma ut till huset på Majholmen tidigt.

Den här helgen är det fullt upp för mig(om jag är frisk)

Lördag: Åka med bästa sandra till Köping där hon representerar ridskoleekepage på storhäst

Söndag: Åka till Nyby och tävla själv för ridskolan på ponny(KUL)
Sen ska j ag även hinna med läxor!

Men jag ska försöka hålla uppdateringen så bra som möjligt, kanske några tidsinställda?

nej dags att sova natti!!


bjuder på bilden! Ridskolehäst och jag förra sommaren


Kommentarer
Postat av: bella

Jag tycker det var kul när ni uppdatera så mkt ;)

Keep on going ;)

2011-10-07 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0