Adele.

Sitter och diggar till Adele. Älskar hennes musik, så cool!

Idag har jag stått och strukt i lite mer än en timma! Bara mina kläder också, haha!
Hatar min garderob, de är typ mörkt i den och jag får inte plats med alla mina kläder i den så jag får ha lite på den, asså typ över den.. eller jag vet inte hur jag ska förklaraXD
Men ska bli skönt att flytta och få en walkingcloset, haha:D Nej men de är ju rätt långt kvar tills huset som vi ska flytta till är klart så jag får leva med min mini garderob ett tag till.

Skönt att få fixa frillan som jag vill ha den idag, vart lite nöjdare då. För nu föna jag de nerifrån och uppåt så det skulle bli fluffigt och tjockt sen fixa jag lugen och satt upp de i ett hårspänne lite löst typ. Går inte att förklara så bra och jag tänker inte lägga in en bil på mig själv hellerXD

Men imorn ska jag nog dra ner på stan en stund, själv eller inte så måste jag ner:)
Lite saker att fixa.

Längtar till stallet, har inte vart där på år känns det som!

Film Alex från hamreryttarna gjorde till mig och ted!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0