bättring,lovar

Hejsan!
Förlåt för den sugiga uppdateringen. Men den här veckan asså, helt fullspeckad

Måndag: Studiedag, pluggade massa, red
Tisdag: red, Skola, Stockholm hela kvällen
Onsdag: Stockholm hela dagen
Torsdag:LÄXA LÄXA LÄXA
Fredag: Skola sent, direkt stallet

Som sagt har inte fått nån tid! Och sen har ju Blogg.se vart lite konstigt och mitt internet hemma oxå.
Men jag lovar och svär på bättre uppdatering, så hoppas att jag inte har så mycket läxor;)

Jag vill även påminna om frågestunden som kommer avslutas på fredag istället, tryck på länken och fråga på ;)
http://elinomathilda.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

Desto mer ni kommenterar och frågar desto bättre uppdatering och bättre inlägg;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0