chillar fett.

haha ne men just nu sitter jag och lyssnar på westlife, haha. Smörsång men de är ju det jag gillar så.

Har ju slingat håret på elli, fast hon köpte fel så hon köpte blekning. Va lite tveksam för att de skulle bli sådär gult... men vi klara oss! Eller först var det typ gult/orange så jag vart lite rädd men efter att hon duschat och vi fönat de så vart det faktiskt bra!:D Glömde ta kort på primadonnan men det kommer väl upp på hamreryttarna om jag får gissa.
Medans elli satt med färgen i håret var det finaste solnedgången och eftersom jag och alex tänkt fota i det så var vi tvugna att gå ut på min trägårdoch fota medans elli satt här inne med mamma och pappa, haha! Men vart faktiskt rätt fina bilder, ni får väl se sen när alex orkar ladda in dom på datan!:) Då kommer även nån bild från träningen i torsdag!:D

låter de bra? hihi

Vet ni vad...jag tycker att ni blitt lite eller mycket dåliga på att kommentera! asså vi blir ju as glada av sånt så kör på, allt uppskattas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0