det här med tiny

Dom som läst hamreryttarna innan känner ju igen mig med Tiny. Ni vet även att jag då gillade båda men inte visste hur jag skulle göra!

Nu ska ni minsan få veta allt:)

Innan sommarlovet red inte jag ted alls typ för jag ville ha ett uppehåll från han för i slutet när jag red han slängde han av mig hela tiden. Iallafall så red jag bara tiny då och det gick rätt bra, men nu i slutet av sommarlovet så fick jag rida in Ted ganska mycket. Fick han även en helg som att dt va min egna och så. Dom veckorn insåg jag varför jag fastna för just han och beslöt mig då att ge han en andra channs. Det va fan de bästa jag gjort för det går hur bra som helst för mig och ted nu! Han är hur fin som helst!

Men tiny då? rider du inte han mer? Jo det är klart jag gör, Tiny har fortfarande en stor plats i mitt hjärta och jag bir också hur glad som helst när jag får rida henne! Jag red faktiskt henne för nån vecka och det gick hur bra som helst!

Bara så ni vet det nu så rider jag fortfarande tiny lite men valt att mest konsentrera mig på ted nu:)




Kommentarer
Postat av: Ida Lövgren - Kaninkompis

=)

2011-09-23 @ 20:05:59
URL: http://druttssonpruttsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0