fullt upp

godmorgon!
Idag kommer det tyvärr inte bli så mycket uppdatering från min sida, får hoppas att elin bloggar dessto mera!
För det kommer bli en heldag för mig i stallet idag. Kl 10.00 så ska Sterkus (ungdoms styrelsen) hjälpa till och fixa gården, och jag vet inte riktigt hur länge det håller på. Men till kl 14.00 har jag för mig.

Sen ska jag rida Musse, fast det blir en lång härlig skrittur på han idag! För han har nog väldigt mycket träningsvärk idag efter gårdagens ridpass.
 
Och sen kl 16.00 så ska hela sterkus samlas igen och ha en övernattning för barnen.

Som sagt har en fullspäckad dag idag, men några inlägg ska jag nog kunna fixa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0