mina 4 favorit mode/vardags bloggar!

1.

Angelica Blick! Alla mina vänner vet att jag avgudar denna tjej! Asså grym stil! Mina vänner skrattar typ åt mig för att jag ofta får idéer från henne!:D Min absoluta favorit blogg av alla bloggar!!!

2.

Andreas Wijk!Asså världens snyggaste kille typ! Älsar hans smile, haha. Nej men han har snygg stil och jag älskar hans blogg! Det är väl han och angelica blick som jag följer mest eller hur man ska säga.

3. Kenza! asså de gick typ inte att spara hennes header men alla vet nog vem hon är?! Helt typ perfekt! Vissa har typ allt asså medans några inte har nåt! ´Gillar hennes blogg!

4.
 
Amanda Berg! Inte så stor blogg fast ändå stor. Har läst denna i nåt år. Började läsa den för att jag gilla hennes stil plus att hon bor vid min stuga så de är kul att läsa när man liksom vet vart dom ärxD

Brukar kolla in på tyra och några kompisars bloggar ibland också:D
Men jag rekomederar alla bloggar verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0