snott listan från elli som snodde den från nellie som snodde den från paow som....haha!

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen.
Vem fick du senaste sms av? Pia (min ridlärare)
Vem tänker du på nu? mathilda A
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma tror jag
Vems hus var du senast i? Julia eller Frida troja
Vem önskar du var med dig nu? Alla vänner!
Vem är din favoritsläkting? Har ingen favorit!

VAR

Var är din mobiltelefon? mitt rum på laddning
Var handlar du mest? oj, måste typ va cafeterian i skolan men annars ... vet jag inte, handlar överallt typ:)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Pappas garderob, haha är ju sjuk så jag vill ha nå stort:)
Var åkte du senast bil? inte lämnat huset sen i tisdags så jag kommer inte ihåg.


VAD

Vad åt du senast? En pasta sallad
Vad drack du senast? mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? grå
Vad är den närmaste saken som är blå? en no mapp

Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? just nu mossgrön 
Vilken film såg du senast? The last song
Vad hör du just nu? someone like you -Adele

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? yes
Hånglat på en bio? nej
Hånglat i skogen? haha a
Tyckt att din kusin är het? nej!!
Sovit naken? Nej, absolut inte!
Kört över hastihetsetengränsen? Kör inte bil, tyvärr ;)
Målat om ditt rum? tapet, men målat min brors rum en gång
Dansat framför en spegel? JA såklart! blir lätt så när man har en stor fet spegel över hela rummet;)
Fått hicka? NÄHÄÄÄÄ?
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Neje.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Om de räknas när jag och elli skulle låssas att vi skulle va i slagsmål och elli smäller till mig AS hårt!
Smugit ur ditt hus? haha aldrig behöft.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? nje





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0