SVAR PÅ KOMMENTAR!

Tove - Ponnyryttaren ♥ om sjuk:
Hej! hittade era blogg från hamreryttarna där elin bloggat förut, undrade bara lite sådär kort om Libac också tävlar LA eller högre? Bara lite smått nyfiken :D

Fin blogg föresten :D
 Svar: Tänkte att jag skulle svara på denna kommentar i ett inlägg eftersom de kanske är flera som undrar?
Innan jag köpte Libac så var han kvalad till MSV. Men jag och Libac klickade tyvärr inte helt så jag tävlade han bara upp till LB i hoppning, men jag villa komma längre. Och våran resa tillsammans blev lång! Med många motgångar, och Libac började lessna på hoppningen. men jag vill inte bara ge upp och sälja honom, så jag tänkte att jag skulle prova rida dressyr på han istället, och det gick toppen. Vi tävlade upp till LA men tyvärr mest bara klubb o lokal eftersom jag ville satsa på hoppningen.
Så det var då jag bestämde mig för att köpa en till ponny som gillade hoppning mera.

Det var meningen att jag skulle ha både Libac och Musse samtidigt, men jag han tyvärr inte det. Så då fick min syster ta över honom, och dom passar betydligt bättre med varandra! hon tävlar honom LC hopp just nu men kommer att komma längre!


jag och libac våren 2009, första dressyrtävlingen, vinst!

våren 2009



vår 2009

min syster och Libac i våras, vinst majpokalen, hoppning.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vad kul att se att det går bra för Libac, jag hade honom före Sara och tävlade honom upp till L:c hoppning (Lokalt) och L:c dressyr (klubb. Hade 2 helt underbara år med den hästen säg åt din lillasyster att pussa och krama massor på honom han är väldigt saknad // Mvh Jenny

2012-01-22 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0