vad har jag vart?

Sorry för uppdateringen men som ni såg mathilda skrev så har jag vart på mammas jobb idag och jobbat. Så inte haft nå internet menmen..
Igår orkde jag inte äns starta datanXD asså jag är knäpp för om jag sover mycket och sen tar de lugnt blir jag liksom bara tröttare och tröttare ist för att bli utvilad och pigg.


Tänkte att ni kanske ville se min frilla nu när jag stylar den själv?
Kommer ett inlägg om de sen samtidigt som jag tipsar om en grej:)

Här är lite bilder på min och min kusin:D

Jag skulle sminka henne men jag fick typ inte välja nåt självXD




read between the lines! haha!


Kommentarer
Postat av: jossan - hamreryttarna

Hahah va sööta bilder :D

2011-09-26 @ 18:24:02
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0