Dressyrpass på ¨Nils¨

Idag skulle jag egentligen ridit ted men i sista sekund kom pia och sa att det blivit fel så jag skulle rida nisse ist.
Besviken menmen...
När jag börja skritta kände jag hur gungig, han rörde sig verkligen mycket. När vi börja trava kändes det som att sitta i nerförsbacke. Skit jobbig trav. Iallafall kände jag hur icke elin häst detta va och kände att jag lika gärna kan ge upp.

Men vi gjorde iallafall små serpentiner och det gick bara bättre och bättre. Slutade med att han va as fin och jätte svettig!
Riktigt nöjd efter passet men är lite orolig för min rygg som jag haft ont i sen jag ramla av. Va tvungen att stå upp i galloppen och kunde inte sitta ner i traven, det  gjorde alldeles för ont.

Ska väl försöka kolla upp den imorn:) 
 
Det här är nisse med klara på ryggen som verkligen är grym på att rida han.

Bilden tagen av Klaru.blogg.se, hoppas de va ok att jag tog den?:)

Kommentarer
Postat av: Klara

Hihi Nils är bäääst, inte min typ av häst heller, min är Donnahäst liksom, och det är lugnt :)

2011-11-05 @ 12:27:16
URL: http://iminmalaysiabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0