Gästbloggning - Jossan från Hamreryttarna ♥

Hejsan hoppsan, fick förfrågan om att gästblogga här skojsigt!

Jag heter Josefine och driver bloggen Hamreryttarna tillsammans med 3 andra tjejer från Hamre ridklubb. Elin har också bloggat där men slutade tyvärr för ett tag sen.

Jag bor i Västerås och är född 1994 och här har jag bott i hela mitt liv. Just nu går jag i 2:an på Realgymnasiet med inriktning Djurvård och trivs hur bra som helst. Som handen i handsken eftersom jag är tokig i djur, allt från små myror (okej jag kanske inte är vråltokig i just myror) till elefanter!

På fritiden hittar man oftast mig i stallet, jordens underbaraste plats där alla mina goa vänner och hästar finns. Där rider jag i en tävlings- och träningsgrupp på tisdagar. Oftast på min sköthäst Günther som är en D-ponny och rasen Haflinger född 1997. Världens goaste och härligaste ponny med världens krut i!
Jag tar även hand om en C-ponny född 2003 ungefär 2-3 gånger i veckan som heter Castlefarm Kate eller bara Kate som kallar henne, en riktigt söt liten tjej som man inte kan få allt serverat från i ridningen!

Tänkte inte skriva så mycket mer utan ni får väl helt enkelt kika in på vår blogg för att veta mer om mig och Günther, och lilla Kate förstås!



Jag & Günther på vår första tävling tillsammans!



Världens bästa!<3



Jag & Kate

/ Jossan från Hamreryttarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0