tillbaka i bästerås!

Hemma igen!
Skönt att åka ner till stugan ibland. Det bästa är väl nästan att man alltid får shoppa där!
Har köpt en orange stickad tröja, skärp att rida i och sen en mössa med en pälsboll. Letade först efter en pälsboll med pälsfärg om ni fattar men blev en svart pälsboll. Dock är den rätt stor och den är nog äkta eftersom den va rätt dyr. haha Men när jag köpt denna mössa hitta jag mössan jag ville ha från början, den äkta mössan. Jag ville så gärna ha den men det är som vanligt att man hittar de försent.


Imorn ska jag först till glada hästen och köpa lite saker jag behöver till tävlingen. Efter de kanske jag åker till stallet och tvättar tiny men inte säkert, tvättar kanske henne på tisdag ist. Sen på kvällen blir det bio med vännerna sen sova över hos mathilda.


Mitt liv äger såhär på loven!


Kommentarer
Postat av: emma

läste att du ska tävla på fredag, är det första gången du tävlar?

2011-10-31 @ 11:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0