presentation om Elin

Elin heter jag och är född 1996 den 16 december. 80% av mitt liv handlar om hästar, när jag inte är i stallet är jag oftast med kompisar och eller nere på stan och shoppar loss. Kläder är väl nånting jag absolut älskar, bäde häst och vardagskläder.
Jag rider på en ridskola som heter hamreridskola, där tar jag hand om en ponny. En alldeles underbar ponny. Hans namn är My boy ted men kallas ted, ha
Elin heter jag och är född 1996 den 16 december. 80% av mitt liv handlar om hästar, när jag inte är i stallet är jag oftast med kompisar och eller nere på stan och shoppar loss. Kläder är väl nånting jag absolut älskar, bäde häst och vardagskläder.
Jag rider på en ridskola som heter hamreridskola, där tar jag hand om en ponny. En alldeles underbar ponny. Hans namn är My boy ted men kallas ted, han är född 2005 och imp. Irland.
Ted är en väldigt speciell häst och ni kommer få läsa mycket mer om han och allt som hör till mig och stallet om ni följer bloggen!
Jag rider 2 gånger i veckan, tisdagar och torsdagar.
På tisdagar rider jag i en så kallad tävlinsgrupp, de innebär att vi ska inom snar framtid ut och tävla!
Hoppas ni kommer gilla de!!!








Jag har även en stuga på västkusten där jag nästan är hela sommrarna och kommer tillbringa många helger där!
Har ingen bild på stugan men här är lite bilder som är tagna där ifrån...





Kommentarer
Postat av: Emmy :)

Hej jag läster hamreryttarna och läste när du bloggade där förut också men red du inte en annan ponny då? Du sa ju att du kanske skulle byta för du passade bättre med en annan var de den här? :) Svara gärna i ett inlägg :)

2011-09-22 @ 20:47:12
Postat av: Ida Lövgren - Kaninkompis

Rider du inte Tiny längre? :P :)

2011-09-22 @ 21:08:17
URL: http://druttssonpruttsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0