presentation om Mathilda

Jag heter mathilda och är född 1996. Mitt stora intresse är hästarna och ridningen. Nästan hela mitt liv består av häst, häst och häst. Men när jag inte är i stallet så är jag antingen hemma o vilar eller nere på stan med kompisar och shoppar loss.  För jag bara älskar kläder!!

Jag har en egen ponny som heter Munsboro Jusin"musse" och han står uppstallad på Stora Ekeby ridklubb. Jag rider även lektion där 1 gång i veckan.
Jag tävlar musse på LA nivå idag. Men jag håller på att jaga nollor i LA för att bli kvalad till MSV.
Men musse är inte bara min tävlingskompis utan oxå min bästa kompis, han är helt underbar ponny.

Här i bloggen kommer ni föja min och musses resa hela vägen.
Hoppar ni gillar det!








mitt underbara lag som vann Div 1 iår



bild från mallorca i sommras












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0